تبلیغات



برترینها

  • فیلم های هندی؛ لوس، بی نمک و عجیب و غریب
  • هفت فیلسوف از فیلم‌های محبوبشان می‌نویسند
  • تئاتر «تنها راه ممکن»؛ یک خودزنی رادیکال
  • این «رستاک» است، می‌خواهد تغییر کند
  • مروری بر ویژه نامه های نوروزی مطبوعات
  • برنامه های تلویزیون برای هیجان انگیزترین روز سال
  • تغییر چهره بازیگران فیلم «تاکسی» در گذر زمان
  • «شمس لنگرودی» از تجربه بازیگری اش می گوید
  • فیلم «دختری در قطار»؛ نمایش نجات‌بخش یک نفره
  • گفت و گو با بهرام بیضایی؛ نابغه دور از وطن
  • تئاتر «نام تمام مادران»؛ رنج‌نامه‌هایی از زنان معاصر
  • مفیستو؛ از ادبیات تا پرده سینما و صحنه تئاتر
  • سریال های پیشنهادی منتقدان ایرانی برای نوروز
  • تمام آنچه باید درباره برنامه‌های نوروز بدانید
  • فیلم‌های شاهکار «تام هنکس» که از یاد نمی روند
  • جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (44)
  • در کنسرت «محمدرضا گلزار» چه گذشت؟
  • حرفه ای گری «کیانیانِ» پدر و پسر در صحنه تئاتر
  • تماشاگران این فیلم ها را نپسندیدند
  • همكاری های دلچسب ستاره های هالیوود
  • انیمیشن «آواز بخوان»؛ برنامه «استیج» به سبک حیوانات
  • «محمدجلیل عندلیبی» از بازگشتش به عرصه موسیقی می‌گوید
  • نقدی بر سریال «بحران در شش صحنه» اثر «وودی اَلن»
  • در جست و جوی عشق و عاشقی در کتاب ها
  • گفت و گو با کارگردانِ «عاشقانه»ی پُرستاره
  • فیلم «آنتروپويد»؛ داستان ایستادگی چک ها مقابل نازی ها
  • شروع ضعیف جانشنیان «جناب خان»
  • گفت و گو با احمد پژمان، خالق زیبایی های سخت
  • پنج فیلمی که از فلسفه شوپنهاور تاثیر گرفته‌اند
  • «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار»؛ روایت موقعیت برزخی زنان